For sent afmeldelse af hundepension
search
  • For sent afmeldelse af hundepension

For sent afmeldelse af hundepension

215,00 kr.
Inkl. moms

Antal, svarer til antallet af dage som dit oprindelige pensionsophold vedrørte.

+ 2 dage, som betaler for ændringsarbejdet.

Antal
På lager

Minimumsantallet for køb af varen er 2.

Hvis du pludseligt kommer i tanke om at du skal have afmeldt eller ændret et pensionsophold, men det er efter den angivne frist (som altid kan ses på www.doxx.dk på forsiden ved "information) så bruger du dette produkt til at igangsætte din ændring / afmelding.

Doxx Hundecenter sætter gang i at sælge dit oprindelige pensionsophold til anden side, hvis det lykkes, vil du kun skulle betale for det arbejde vi har udført, som svarer til 2 dage af 195 kr, men hvis det ikke lykkes, bliver du opkrævet for perioden som ikke er solgt til anden side.

Læs her uddrag fra pensionsbetingelser, vedr. ændring eller afmelding af pensionsophold:

Afbestilling eller ændring
Afbestilling eller ændringer f.eks. forlængelse/forkortelse af hundens ophold skal ske skriftligt og senest 1 uge før planlagt ankomst. I højsæson (børnenes ferieperioder/helligdage), skal det dog ske senest 4 uger før OPSTART af højsæson.

Afbestilling eller ændring til sommerhøjsæson, er dog senest d. 1. maj. Det er uanset, om du f.eks. har booket i starten af børnenes sommerferie, eller i slutningen af børnenes sommerferie. Fristen 1. maj er til fuld sletning af bookingen eller ændring af få dage (max 2 dage ialt), til den ene eller den anden side. Skal der slettes hele uger skal det ske inden d. 1. januar. 

Overholdes reglerne omhandlende afbestilling eller ændring ikke, skal der betales for hele det reserverede ophold

Fristen 1. januar med sletning af hele uger, er jeg desværre nødsaget til, da jeg oftere og oftere oplever at nogle kunder "overbooker" for at sikre sig plads. Når kundens ferie er planlagt får jeg ændring til en booking ind sådan, at den oprindelig booking reduceres fra f.eks. 3 uger til 1. Det er dejligt at jeg er så privilegeret at mine kunder VIL have plads her, men det giver mig desværre problemer i form af, at andre kunder kommer til et system der er fuldt booket og dermed skal ud af finde alternativ. Derudover er der risiko for, at jeg i en sommer højsæson hvor størstedelen af omsætningen skal ind, får huller der ikke bliver booket ud. 

Datoer for "sidste frist" mht. afmelding/ændring til højsæson, står på forsiden af hjemmesiden under "Information"

Bekræftelse på afbestilling eller ændring fremsendes til jer pr. mail indenfor 2-3 hverdage. Vær opmærksom på, at I modtager denne bekræftelse og tjek den venligst grundigt. Det er jeres garanti for at sikre, at jeres ændring af opholdet er gået igennem, og I ikke pludselig står med en forkert booking eller skal betale penge for et ophold, som I ikke gør brug af.

Hvis afbestilling/ændringer ikke kan ske rettidigt, skal du alligevel hurtigst mulig kontakte mig skriftlig og jeg vil efter aftale forsøge at komme af med det afmeldte til anden side. Betalingen for det arbejde, der igangsættes, er kr. 390,00 (svarende to dages ophold), dertil vil der blive faktureret evt. overskudsdatoer, som jeg ikke er kommet af med til anden side. 

Arbejdet med at få pladsen booket ud til anden side igangsættes først, når jeg via link: new.shop.doxx.dk/diverse/114-for-sent-afmeldelse-af-hundepension.html har en bestilling derpå. Konkret bestiller I varen "for sent afmeldelse af hundepension og indtaster det antal dage, som I ønsker, at jeg skal søge at få genbooket + to dage, som går til betaling af arbejdet. Når den oprindelig afhentningsdato er passeret, bliver "antal dage" rettet til, sådan at I kun betaler for arbejdet samt "overskudsdage"